1. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Onze maatregelen

Vanaf 15 mei 2020 is Hotel Bommeljé weer volledig geopend voor hotelgasten.

Deze nieuwe situatie vereist een aantal aanpassingen, waarbij wij ons houden aan de richtlijnen en adviezen van het RIVM en Veiligheidsregio Zeeland. Ondanks deze maatregelen, garanderen wij u nog steeds een gastvrij en fijn verblijf!

Maar het is in deze nieuwe tijd belangrijk onze gasten en medewerkers een plek te  bieden waar de veiligheid en gezondheid wordt gewaarborgd. Wij hebben hiervoor de volgende richtlijnen opgesteld.

Algemene richtlijnen voor gasten en medewerkers

  • Bij milde verkoudheidsklachten (niezen, hoesten, loopneus) of koorts vragen wij u en onze medewerkers thuis te blijven. Indien wij bij check-in constateren dat u verkoudheidsverschijnselen heeft, zullen wij u de toegang weigeren.
  • We houden 1,5 meter afstand, schudden geen handen en spreken elkaar hier op aan.
  • We wassen regelmatig onze handen, hoesten en niezen in de elleboog en gebruiken papieren zakdoekjes die direct worden weggegooid.
  • Er zijn extra desinfecterende producten aanwezig in onze (openbare) ruimtes waar u gebruik van kunt maken.
  • Wij vragen u gebruik te maken van het toilet op uw kamer. U kunt het openbaar toilet van het hotel niet gebruiken (m.u.v. mindervalide toilet).

Aanvullende maatregelen

  • Indien onze housekeeping of technische dienst op de kamer moet zijn, is dit alleen toegestaan als er niemand aanwezig is.
  • Per hotelgang is aanwezigheid van maximaal twee personen toegestaan. Is dit het geval, dan dient u te wachten op de hotelkamer.
  • Het trappenhuis wordt gebruikt om naar beneden te gaan, de lift om naar een hogere etage te gaan. Er mogen maximaal twee personen tegelijk in de lift. De lift mag tussen 10:00 en 11:00 uur ook gebruikt worden om met bagage naar beneden te gaan. 
  • Er wordt gebruik gemaakt van vloer- en wandstickers voor de routing.
  • De indeling van het restaurant is aangepast. De tafels staan minstens 1,5 meter uit elkaar en er geldt een maximum van 4 personen per tafel.
  • Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van afzettafels voor het serveren van bijvoorbeeld uw ontbijt.
  • Er worden in de openbare ruimtes extra rondes door onze housekeeping gelopen om aanrakingspunten (zoals deurklinken, leuningen, lichtknopjes, liftknopjes, etc.) extra te reinigen.
  • Voor onze schoonmaakprocedures verwijzen wij naar ons speciale schoonmaakprotocol.

Receptie

  • Indien mogelijk proberen wij u zoveel mogelijk telefonisch in te checken of anders via onze sleutelkluizen of automatische sloten.
  • Bij de receptie dient u 1,5 meter afstand te houden. Indien er teveel mensen aanwezig zijn, vragen wij u vriendelijk even buiten te wachten. 
  • Voor overnachtingen vragen wij u zoveel mogelijk vooraf te betalen, per pin of credit card contactloos te betalen. Wij accepteren geen contante betalingen.

Restaurant

  • Er dient altijd vooraf te worden gereserveerd. 
    Ontbijt
    - 8:00, 9:00 of 10:00 uur (een ontbijtronde duurt 1 uur) 
    Diner
    - Op 21, 22, 23, 29 en 30 mei 2020 kunt u gebruik maken van een 3-gangen diner van €35,00 per persoon. Dit diner wordt verzorgd door Restaurant Mezger. U dient hiervoor te reserveren bij onze receptie, vraag naar de tijden. 
  • U dient bij entree van het restaurant de handen te ontsmetten.
  • Hierna vindt er een controle gesprek plaats met de vraag naar uw gezondheid. Bij enige twijfel zullen wij u de toegang weigeren. 
  • Zijn er geen gezondheidsrisico's dan begeleiden wij u op gepaste afstand naar uw tafel. 
  • Meer dan vier personen aan één tafel zijn uitsluitend toegestaan als dit personen betreft die een gezamenlijk huishouden vormen. 
  • Als het controlegesprek heeft plaatsgevonden, mogen medewerkers binnen 1,5 meter aan de tafel de bestelling opnemen, uitserveren en afruimen terwijl de gasten aan tafel zitten.
  • Stoelen, tafels en menukaarten worden na elk bezoek grondig gereinigd. 

Hoe ziet het ontbijt eruit?
Heeft u een overnachting inclusief ontbijt geboekt, dan ontvangt u ons dagelijks wisselend, huisgemaakt ontbijt. Daarnaast kunt u dit aanvullen met items van onze ontbijtkaart.

Het ontbijt wordt aan tafel uitgeserveerd, ook koffie en thee. In ons restaurant verzoeken wij u contactloos te betalen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze speciale ontbijtpagina

Tips?
Wij doen onze uiterste best, maar mocht u nog tips voor ons hebben, dan staan wij daar zeker voor open! U kunt uw tips naar ons mailen.